RumisAlgn seni yanlış yönlendirmek istemiyorum ama gebelikte bu tarz lekelenmeler doktorlar istemiyor benim 5 ve 6 haftam da oldu progestana başkalaşım 6. Haftada yine olunca 3 tane iğne kullandım ve doktor beni ilk 3 ay tuvalet dışında kalmicaksın dedi hep yattım yarın bir doktora görünün hem bebişi de görmüş olursunuz doktorunuz sizi daha iyi yönlendirir