1sila hepoyleolurzaten__ 124 eylülde inşallah ilk gebelik heyecanlıyım bakalım ne zaman gelmeyi tercih edecek
Kubbbpekcanli 25 mayıs planladık sezaryen tarihini. Ama serklajliyim ilaçları kesince erken gelirse bilemiyorum 😀
5sezeryanim Mayatrkn ikinci sezeryan çok kolay oluyor canim o gün de geçecek hiç endişelenme bebeğine odaklan bak bende 5. Sezeryanimi olacağım insallh Allah nasip ederse
Mayatrkn 5sezeryanim İşte heyecan çok şimdi diğer miniği bırakıp doğuma gireceğim aklıma geliyor hep ağlıyorum 27 aylık diğer oğluşum 🥹
Zeynooooooo Mayatrkn programa gore 13gun kaldi tabii normal dogum olacak ne zaman gelir benim paşam bilemem💙