Violetaa Yarın doktora gideceğim 5+1 görünüyor uygulamada . Bilmiyorum kese görebilir miyim 4 düşükten sonra biraz endişeliyim :(
KurabiyeninAnnesi123 Violetaa cnm 7.haftani bekle istersen o hafta da keseyi minicik göre bilirsin 7 de bebekte kalp atışı da görünüp duyuluyor bende 4 haftalkken öğrendm 7 yi bekledm göremem diye 7 de gördm kalbni de duydum
glycnkrt Violetaa benimde 5+2 bende bunu merak ediyorum. betayı yarın aldırcam çarşamba doktora gitcem. hep beraber sağlıkla keseyi görelim kalp atışını duyalım inşallah🤲
Mihrimer Geç döllenme olunca bazen gözükmeyebiliyor. Gözükmezse bile sıkıntı etmeyin🥰 Zaten doktorunuz bir sonraki hafta gelmenizi söyler öyle bir durumda. İnşallah yarın görürsünüz sağlıklı bir hamilelik geçirirsiniz😍
Freefam Violetaa beta takibini yaptirip bekle o zaman canim beta 3000 lerdeyken karindan gozukuyormus bebek 3000leri gorunce gidersin
Serrabade Beta değerin kaç aynı haftada vajinal ultrasonda göründü kese bebeği görmek için 8 mayısı bekliyorum görürüm inşallah
Violetaa @KurabiyeninAnnesi123 ben kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum . İğnem de bitti doktora gidip yazdırmam gerekiyor yine . Mecbur gidicem :( ama görürmüyüm bilmiyorum betaya da 3 kere baktırdım güzel artış diye daha baktırmadım . En sonra perşembe vermiştim sabah . 702 çıktı . Şimdiye çıkmışsa görünmez mi acaba :(
KurabiyeninAnnesi123 Violetaa görünmeye bilir cnm 3000 kese görünüyor belki smdi gitsen keseni minik şekilde göre bilirsin ama bebişi görmeme olasılığın da cok yüksek
yalandunyaa Violetaa 5.5 de kese gözüktü bebek gozukmedi alttan gördük bebeği Yarın 7 haftalık olcaz ben sana sen bana dua edelim 4.4 de beta benim 820 idi
Violetaa @Freefam bakalım doktor ne dicek ben mecbur iğne yazdırmaya gidicem . Kan sulandırıcı . Eğer beta takibi isterse yine yaptırıcam mecbur . Perşembe 702 değerim . 4 gün olcak vermeyelim kan
KurabiyeninAnnesi123 Violetaa görüne bilir cnm kesen görünür cnm bebişini de göre bilirsin belki görürsen buraya da yaz🥰