Btlshnnn Ezelden beri yüz üstü yatarım gebe olunca bu biraz zor oluyor tabi ama kaç haftadan sonra yüz üstü yatılmaz bilen var mı 9+2 olduk bazen yüz üstü yatıyorum hala sonra fark edince kendimi düzeltiyorum bu haftalarda sıkıntı yaratır mı?
Pembesarelle2 Btlshnnn İlk haftalar sorun olmuyormuş ilerleyen haftalar önemli zaten göbek büyüdükçe istesekte o şekil uyuyamayacağız , bende yüz üstü , sırt üstü uyurum 13 haftalığım
tugbadurmaz34 Btlshnnn doktor yapabildiğin kadar yat dedi bana bir sorun olmaz zaten o haftalarda kiraz kadar bir şey mümkün değil yani ezilmesi falan ancak 15-20 haftalara gelince ya da artık karnınız bariz büyüyünce isteseler yatamıyorsun o yüzden şu an ne kadar yatarsan yat daha sonra artık sadece sağ ya da sola yatmak zorunda kalacaksın
KurabiyeninAnnesi123 Btlshnnn 8 haftaligm sırt üstü cok uzun olmamakla her pozisyonda yatiyorm özellikle yüz üstü kızımda ilk gebeligm de birşey olur korkusuyla hep sag sol yattim karnım büyünce sag sola yatilmaz bir hal almaya başladi yanlarm çürüdü acıyordu artk bunda yüz üstnün acısnı çıkarıyorm😁 karnınız çıkana kdr yata bilirsiniz çıkınca zaten karnınız yatirmicak sizi
Baltanem Bende ilk haftalar önemsemiyorum ilk hamilelikte çok kastım aman sol tarafa dönük uyu flan bunda biraz daha rahatım göbüş büyüyene kadar nasıl rahat ediyorsan öyle uyu 😄bizde 9+ 1 izzzz sağlıkla gelsinler inşallah