HESA20 amin inşallah canım 🙏🏻 sen stres yapma stres yaptıkça yumurtlaman uzar ben çok ağladım yumurtlama olmuyor diye 2 aydır yapıyorum ovülasyon testi geçen ay görmedim bu ayda 29.günde bile görmeyince oturdum çocuk gibi ağladım ertesi gün yumurtlama gördüm ama sana şunu tavsiye edebilirim ben 2 gün yarım avokado yedim su gibi akıntım vardı yumurtlama olmuyordu akıntım başladığı gün ve ertesi gün yarım avokado yedim çarşamba yemedim perşembe yumurta güzel gelişmişti pik olmuştu sende her gün yarım avokado yiyebilirsin badem ceviz fındık içi yiyebilirsin bunlar yumurtayı sağlıklı geliştirip büyümesine yardımcı oluyor canım rabbim bu yolda olan herkesin yolunu kolaylaştırsın bizi de sevindirsin inşallah 🙏🏻 🌸