Kızlar benim bebeğimde gelişim geriliği var ve suyu az bugün karnında sürekli soğuk almışım gibi bir ağrı var ve bebeğimin hareketlerini sadece rahmimin hemen üstünde hisediyorum bu ağrılarim acaba yalancı sancimi bazende adet olacakmidim gibi ağrım oluyor ama şuan sadece soğuk algınlığı gibi ağrılarım var