Kızlar merhaba ben esimle 10 yıldır evliyim polikistikover hastalıgım mevcut ve miyomlarım var adetim cok az geldigi için bir dönem bana erken menepoz dediler birkaç ay tedavisini bile yapmaya kalktılar hormon yuklediler cocugun olmayabilir rahmin cok ince cocuk tutmayabilir dediler 10 yıldır olmamıs demekki sorun varda denildi biz hiç cocuk denemedik dedim olsun illaki tutardı dediler ben geçtigimiz yaz hacamat takımı aldım trendyoldan bu aşıların metali üstümden gitsin diye ayda bir iki hacamat yaptım eşime bizim cocuk olmaz hiç denemedik bikere deneyelim dedim o seneye istiyordu cunku sadece bir kere denedik ve ilk denemede hamile kaldım hacamat etkisi mi oldu bilmiyorum cocuk deneyenlere belki iyi gelir 🙂