Melike658 ben de spinal sezaryen oldum, sonrası da oldukça rahat geçti.
Uyuşukluk gitmeye başlayınca biraz regl sancısı gibi sancı ve dikiş yerinin biraz sızlsması oluyor o kadar. Ağrı kesici alıyorsunuz o da hafifliyor bayağı.
Umarım sizinki de çok rahat geçer 🙏🏼