Seliinkahya Ay Allah yardımcınız olsun. Ben 20+5′im 2 kere kustum o da bir kere pancar turşusundan bozuk tadı geldiğinden ikincisi de açken multivitamin hapını içtiğim için tadının ağzıma gelmesinden. Sanırım 12. haftama kadardı bulantılarım sürekli oluyordu ama kusmuyordum. Bulantı için Prilam Dr vermişti doktorum yarım kutu falan bitirmişimdir en fazla. Çubuk kraker, tuzlu yeşil elma gibi şeyler benim kurtarıcım oldu. İnanın ilaçtan daha etkililer. Bu ilaç yanlış hatırlamıyorsam zencefilliydi. Midenizin kaldırabildiği formda zencefil tüketmeniz de çok iyi gelecektir