Feyzamali33 Kızlar bu haftalarda benim sarı akıntım fazla oluyor biraz bel kasık ağrım oluyor gbi herhangi bir leke yok ama günlük ped sarı akıntı oluyor yanma kaşınma yok
Pembesarelle2 Feyzamali33 Benimde sarı oluyordu enfeksiyonum varmış ilaç kullanıyorum şuan beyaza döndü , birde ped kullanımı hiç sağlıklı değil bazen belirti olmayabiliyor , sık sık iç çamaşırı değiştirin ped kullanmak yerine.
yssmom Feyzamali33 12.haftadayım bu haftalarda akıntı artışı normal deniyor benim arada bir gelen açık yeşil gibi akinti var bunun için doktorla gorusucem idrar yolu enfeksiyonu için çok uyarıyorlar benimde agri kasinti koku yok ama rengi dusunduruyor
Sule-ben Feyzamali33 bende de aynı şekilde olmuştu çok hafif idrar yolu enfeksiyonu olduğunu ve günlük ped kullanmamamı söyledi Doktorum bol bol su tüketimini öneriyorlar bunun yanında iç çamaşırınızı ütüleyebilirsiniz