edanurr58 kızlar selam bugun 33+3 te uyurken ic camasırım baya bi ıslanmıs renksiz kokusuz doktora gittim bi cihazla baktı alttan bisi yok acılman ya da su azalması dedi nst gir dedi daha önce basına gelen oldu mu endiseliyim hala
Eko93 edanurr58 alla alla. İçinizi ferah tutun, alttan baktiysa sızma olsaydı görürdü. İçiniz rahat etmiyor ise başka bir doktora daha görünün olmadi