yeni-annelik bilgeeS büyük ihtimal bebek hareketidir benimki hiç durmuyor artık hem elimi koyunca hemde göbeğime bakınca gözüküyor 21+4 olduk
Hulo2105 Merve_31 benim 20. Haftada bile gümbür gümbürdü. Genelde elimi koyduğumda ya da göbeğime baktığımda hareket etmiyor 😂 bakmadığımda kıpır kıpır😂
Merve_31 Hulo2105 benim de doktorum çok hareketli olduğu söyledi elimi koyunca hissediyorum yaa çok tatlılaaarr😋
Hulo2105 Merve_31 yaa evett genelde telefon elimdeyken elimi göbeğime dayıyorum o zaman güm diyo vuruyor 😂 çok tuhaf bir his
Merve_31 Hulo2105 sağlıkla gelsinler insaAllah ben sizin gebelik testinizi attığınız günü hatırlıyorum bişey görünmüyor diye yorum yapmıştım zaman çabuk geçiyor ya 😂😂
Kaderinoyunu Ben 17 de hissetmeye başladım şimdi 20 haftaya girdik dışarıdan da görünüyor inanılmaz bir his🤍🥲
mom-2024 bilgeeS 19+2 de elimi koymadan güçlü hareketlerini hissetmeye başladım özellikle akşam saatlerinde sırt üstü uzandığımda oluyordu. İlk gebeliğim💙 ilk gebeliklerde biraz geç oluyor diyorlar belki sizinde ondadır