Momofelisa Ben sancı kasılmayla hastaneye gitmiştim, nstede sancı çıkmadı. Doktorda ee sancın yok dedi bende bakılmasını istiyorum, kasılma çok dedim. Bir baktıki dikişin yarısı açılmıi, 5-6 cm açılma. Benim dememle baktı yani. Şüphelwniyorsan bi acilede olsa git bence.