xhbgns Esoanne 3 gündür devam eden bir durumda acile gitmediniz mi gerçekten? Gebeliğin hiçbir zamanında normal değil kendiniz için değilse de bebeğiniz için acilden de olsa doktor kontrolü yaptırın.
Laz53__ Esoanne ilişkiden sonra olduysa sıkıntı olmaz ama durduk yere olduysa git bence köyü kahveden korkmuyor demişti doktor bana kırmızı yada pembe olursa korkuyoruz bazıları kırmızıya ceviriyormus kahverengiden
sevaldqn1 Esoanne 3 gündür lekelenme var diyorsun ve gitmememişsiniz neye güvendiğinizi çok merak ettim gebelikte lekelenme ve kanama normal degil hic birsri beklemeden acile gidin
Maviss718 Doktora git hiçbir kanama normal değil progestan ve iğne verir benimde oldu oluyor 16 haftalığım benim sdet gibi olmuştu ama doktora git bi baksın
Pembesarelle2 Esoanne Kanama veya lekelenme normal değil ki beklemişsiniz 3 gün Haftamda benimde geldi hemen acile gittim kanama alanım ve aktif kanamam yoktu yinede progestan verdi doktor 13 haftam biticek hala kullanıyorum
xhbgns Esoanne Ne fark edecek? Lekelenme sebebiniz nedir biliyor musunuz ki bu kadar rahatsınız. Regl olmayacaksınız sonrasında.
Esoanne sevaldqn1 gittim iğnede oldum fitilide aldım bebeğim gayet sağlıklı . Doktor önlem amaçlı verdi teşekkürler
Esoanne sevaldqn1 9. Haftada da olmuştu doktor çok normal dedi hiç bişey vermemişti o yüzden bekledim