Bugün kasığımda çok ağrı vardı gün içinde iç çamaşırım ve pijamam ıslandı akıntımı su mu çözemedim hastaneye gittim nts idrar tahlili vs derken temiz çıktı ebe alttan muayane etti suyum geliyor mu ve açıklık var mı diye ilk gebiliğim bu arada alttan muayane doğumu tetikler mi bu durumu yaşayan var mı (birde kontrolde korktum fakat ilk defa çatı kontrolü olucaklar için abartılan gibi acıma vs olmuyor 2 dakika sürüyor sadece ) bunu da eklemek istedim belki catı muayenesi olucaklar için moral olur diye