Hulyaaaaa75 gebelik zehirlenmesi için tek başına tansiyon yüksekliği yetmiyormuş diye biliyorum idrarda protein kaçağının da olması da gerekiyormuş. Baktırma imkanın varsa ona da baktır. Ben de baş ağrısından gitmiştim 14/9 çıktı akşamına 12/7 çıktı sonra idrara bakıldı çok şükür temiz çıktı şimdilerde 12/8 civarı