dmlrm Kızlar korunmayı bırakalı 4 ay oluyor bu ay henüz adet olmadım. Normalde düzenli olan döngüm korunmayı bırakınca değişti normal mi sizce
huysuz__ dmlrm evet rahim kendini hazırlıyormuş, benim döngüm değiştikten sonraki ay tutmuştu. İnşallah yakındır senin de🥰
dmlrm huysuz__ yaa inşallah teşekkür ederim 🥰 normalde çok düzenli olurdu 28 günde bir korunmayı bırakınca 31 31 ve 41 şeklinde oldu korktum açıkçası bu ay da henüz olmadı mesela 32.gun ama test de yapmadım adet olacağımı düşündüğüm için 🥰
huysuz__ dmlrm benim de 28 güne bir hiç şaşmaz ama çocuktan önce şaştı hep dediğin gibi 30-31 leri gördüm adet için. Sağ selamet hayırla bereketle dolsun kucağın canım benim 🥰 değerlendirdiysen bu ayı test yap bence yarın
dmlrm huysuz__ demek ki olabiliyor böyle bide geçen sefer Ramazana denk gelmişti belki de onun da etkisiyle az daha gecikmiş olabilir 🥰 değerlendirdik evet ama yapmaya da korkuyorum 🥰 mesajınız için güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim 🌸🤍