ZeynepDuru17 düşünürüm ben valla 😂😂
Nergislyssa tobe yarabbim 🤣🤣🤣
Çok inmemiş gibi sanki biraz daha vakti var bebikonun🐣
Nergislyssa inmemiş canım. Benim ilk oğlumda gögüs altım bomboştu