Civciv54 ben hiç beklemedim, güzelce bütün araştırmalarımı yaptım, hemen gittim pıhtılaşma testi yaptırdım, çok hafif düzeyde çıktı, kendi isteğinizlede yaptırabiliyorsunuz, doktorların her şeyini sorguluyor gibi oluyoruz ama 5 tane doktor görüşü aldım, 3ü gerek yok kullanma dedi, 2si kullan dedi, gittim kendime rapor çıkartan bi doktor buldum onunla devam ediyorum, çıkartmasaydıda gider ücretli alırdım yinede kullanırdım, biz elimizden geleni yapalım, gerisi rabbime kalmış, doğuma kadarda kullanıcam inşallah