BeyzaZehra Nasıl gidiyor hayat😀 cinsiyetleriniz belli oldu mu ? Benim iki kızım var daha cinsiyetimiz belli olmadı merakla bekliyoruz
Hiram96 BeyzaZehra bizde üçüncüyü bekliyoruz iki kızım var cinsiyeti daha öğrenmedik bu hafta öğrenicez inşallah
Haticegns @BeyzaZehra Rabbim gönlünün muradını versin inşallah hayırlı Salih sıhhatli bir yavrucak versin kucağına 🤲 Bizde 3. Bebişi bekliyoruz 2 oğlum var 🥰
BeyzaZehra Haticegns ne güzel dua etmişsiniz. Amin inşallah Rabbim herkese sağlıklı hayırlı evlatlar versin🌸
Aysell47 Bende 3. Bebişimi bekliyorum cinsiyeti belli değil henüz iki kızım var sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah ♥️
Haticegns @Aysell47 @Hiram96 Rabbim sizleri de erkek annesi olmakla müjdelendirsin inşallah 🤲🌺 Hamilelerin duası kabul olurmuş burda birbirimize dua ediyoruz ne kadar kıymetli 🤲
Aysell47 Haticegns amin inşallah rabbim her anneye iki tadı da tattırsın sağlıklı olsunlar inşallah 🤲🏻🌸
34busra BeyzaZehra bende üçüncüyü bekliyorum iki oğlum var kızıma hamileyim gece 29 haftalık oluyoruz tam 20 haftalikken öğrendik kız olduğunu çok şükür hepimizinki sağlıkla gelsin inş 🙏🙏🥰