Zmra19 Sağlıkla kucağına al bebeğini canım bende haftaya çarşamba 2. Sezaryenimi olucam ilki çok güzel geçmişti anestezi etkisi geçer geçmez yürümüştüm ve hep yürüdüm her işimi de kendim yaptım yanımda eşim ve annem olmasına rağmen 3. Günden sonra nerdeyse bir şeyim kalmamıştı inşallah ikinci de öyle geçer ☺️ bol bol yürü ve su tüket ayrıca spinal olacaksan kahve al yanına 2 si bir arada bol iç baş ağrısı olmaması için onun dışında bol bol bebeğini öp kokla her şey güzel olsun sizin için 🙏🏼🌸