Ssumsum Kızlar ikinci gebeliğim ama unutmuşum 3 gundur karnımın alt bolgesinde ve belimde ağrı var normal mi bu haftalar da
Mucizeayla Ssumsum bende 14 haftaligim geçende doktoruma söylemiştim magnezyum verdi onu başlayınca biraz hafifledi sanki ağrılarım. Siz kullanıyor musunuz
Tugba220 Ssumsum Bende 14 haftalığına iki gündür adet olacakmisim gibi bir ağrı var kasik belimde ve bacağıma da vuruyor. Yarın doktora gorunecegim soracağım umarım anormal bişey yoktur
Burcu-2634 Ssumsum aynı durumdayım yarın 16 haftalık oluyorum daha 20 gün var kontrole ama herkes normal bebiş büyüyo falan diyo bende unutmuşum herşeyi bu hamileliğim de
Gizemismail Ben 11 haftalığım her iki kasığımdada oluyor böyle sancı tarzında girip çıkıyor bacağımada vuruyor
Tugba220 Gizemismail Benimde iki gündür öyle hiç böyle olmamıştım ☹️normal mi bilmiyorum dinlenmeyle de geçmiyor
Seymaegg Benim de özellikle sol tarafımda bel ve kasık ağrım var, bir dahaki kontrolde doktora sorucam
Ssumsum Seymaegg aslına ben sormuştum bundan önce normal demişti ama 3 gundur rahatsız edici derecede olunca tedirgin oldum
Ssumsum Noyan_annesi Burayada yazar mısın bence normal ama işte tutamiyoruz kendimizi evham yapiyoruz
Ssumsum Tugba220 Benimde bir hafta sonra randevu gecince rahatliyorum agriyinca tekrar stres oluyorum
Ssumsum Burcu-2634 ilk hamileliğimi hatirlamiyorum oldu mu olmadı mi kasiklarima ağrı girdikçe tedirgin oluyorum
Gizemismail Benim diğer gebeliğimdede bu tür ağrılar olmuştu doktor bana magnezyum şaşe olanından verdi hergün günde bir defa içiyordum iyi gelmişti doğuma yakın günlere kadarda kullanmıştım baya gidince soracam tekrar