Sbhakcnn Henüz beşik alamadık karar veremiyorum tahta olan beşikler hoşuma gidiyo ama kullanış açışından park beşikler daha uygun sanırım sizce
Hulo2105 Sbhakcnn park beşik bana pis gibi geliyor naylon ya heryeri bir de görüntü olarakta hoş değil. Biz ahşap aldık zaten yaşı geçince oda takımı alacağız inşallah
Neslihankadir Sbhakcnn kesinlikle park beşik 3 yıl kullandık hiç bir sıkıntı yaşamadık çok kullanışlı kraft marka bizimki
Daisyy000 Sbhakcnn Kesinlikle ama kesinlikle park yatak. 10 aylık anneyim. Hevesiniz ve paranız varsa tahta alayım sonra park yatak alırım diyorsanız tamam ama sırf görsellik için tahta almayın derim
ELiya Sbhakcnn park yatak çok kullanışlı. Ben 4 yıl önce park yatak aldım odasına da Montessori yatak almıştık. iki yıl yanımda park yatağında yattı daha sonra odasında Montessori yatağında yattı. Şimdi tekrar hamileyim iki sene bebeğimi park yatağında yatırmayı düşünüyorum çok memnun kaldım park yatağından iyi ki öyle almışım. Tahta beşikler bana pek kullanışlı gelmiyor nedense
Fatma44 Sbhakcnn kizimada park beşik almıştım oglumada aldım çok kullanisli bence toplaman gerekirse alan işgal etmiyor.ahsap sadece görünüşte güzel
myavocado Sbhakcnn tahtalardan alamayı düşünüyordum ben de ama anne olan tüm arkadaşlarım park beşik önerdi, almaya giderken yine de tereddüt etmiştim, mağazada da herkes park beşik önerince ondan aldık. Ama bakalım henüz tecrübe etmedik.