Lina01 Gebeliğin başında kan sulandırıcı ilaç kullanıp daha sonra bırakan varmı bırakınca bir sorun yaşayan oldumu doktorum 20. Haftaya kadar kullan bakalım demişti bilgisi tecrübesi olan varsa🌹
glycnkrt Lina01 34 haftaya kadar kan sulandırıcı hapı ve iğnesi ise sezeryan doğum günü öncesinde kesildi.
Burcu-2634 Lina01 ilk gebeliğim de covit oldum 7. Ayda bi başladım doğumdan sonra kırkım çıkana kadar kullanmıştım şuan bi aksilik yok çok şükür
Yasminnnnn Zeyynnpp Bende ilk hamileligimde preeklamsi gebelik zehirlenmesi yaşadığım için kullanıyorum coraspin 100 mg
Rabiajc Kubra6694 benjm daha önce 2 düşugum olduğu için kan pihtilasmasi olanlara verilir herkese verilmez zaten