Rabiajc nst çekilmeniz lazım erken doğum belirtiside olabilir benim öyle olmuştu. Karnım çok kasılıyor bebek sürekli bir yerde taş gibi oluyordu. Ama sancı falan hissetmiyordum tabi nstde çıkmıştı 34. Haftada iki gün yastıkla verdi ciğer geliştirici iğneler yapıldı bebek için. Sonra 35te de devam edince acil doğuma alındım. Ama sizde de öyle olacak diye bir şey yok muhakkak son randevunuzda Nst ye bakar doktor