Ozeeer Kızlar sonucuma bakarmısınız anlayanlar cuma günü gittim doktor izin almıs gösteremedim bi bakarmısınız düşük risk yazıyor sorun yok mu demek oluyor 😊
Bbuse12 Ozeeer bi dahaki kontrol gununuzde gosterebilirsiniz erkenden gitmenize gerek yok ben iki gebeliğimde oyle yapmistim 😇😇