33+5iz dün geceden beri ara ara belime ve karnımın alt kısmına ağrı giriyo kızlar doktoruma söyledim 5 dk bir değilse su veya leke gelmiyorsa korkma dinlen dedi ama yarın kontrole çağırdı yine de. Bu haftalarda olanlar size de böyle oluyor mu dün misafirliğe gitmiştik evlerinde asansör yoktu biraz merdiven çıktım ondan mı oldu yoksa sancım mı var acaba diyorum