Sumeyye_0 beyazkalp daha var o zaman bende arada bir korkuyorum neden sert değil bazen çok iyi vuruyor bazen çok yavaş :)
Nur8948 32+4 üm ama ben çok uzun zamandır hissediyorum özellikle 2 haftadır çok güçlü hissediyorum bebiş büyüdükçe doğal olarak sığmıyor çocuk içeriye 🤭 bnm kaburgama yükleniyor çoğu zaman acıyor evet ama sonra süzülerek geri çekiliyor.