irem251017- tamda aynı zamanda yattım bende 90 larda resmen düzenli doğum sancısı çıkmıştı ve bende yattım 7-8 gün toplamda 2 defa ve doktorum ilaç vererek ancak hastaneden çıkarabildi beni bende senin gibi her an doğum olacak korkusuyla geçirdim bu son 1 ayı çok şükür erken doğum riskim dün itibariyle bitti bugün 37+0 oldum 🥰🤲🏻🤲🏻 inşallah sende bu haftaları görürsün bu 1,5 aya yakın süreci ben tamamen istirahat şeklinde dikkat ederek geçirdim çünkü yorulunca sancı oluyor sancı olursa da Allah korusun açılma yapar o yüzden bol bol dua et ve dinlen 🥰♥️