bufalo ben klomenle kalamadım iki kere kullandım olmadı sonra doktoru değiştirdim özele gidiyordum devlete geçtim femara kullandım devlet olduğu için fazla ilgi göremedim geri özele başka doktora geçtim letu kullandım ardından çatlatma iğnesi çok şükür hamile kaldım ama 11+4 kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım inşallah seninki tek seferde olur fazla uğraşmazsın yorucu ve stresli bir yol umarım senin güzel geçer 🤲❤