Cuma akşam regl oldum kahverengi akıntı gibi geldi ve sabaha karşı pedimi değiştirmek istedim çok az gelmiş yine kahverengi gün boyunca takip ettim çok az geldi bugünde biraz geldi ama normalde dün ve bugün kadık ağrısından bayılmam gerekiyordu hiç birşekilde adet sancısı çekmedim ve kahverengi geliyor arada peçeteye açık pembe geliyor reglim kesildi büyük ihtimal normalde 7 gün sürerken şuan 2 günde kahverengi gibi gelerek bitiriyor döngümü gebelik düşünüyorum hamilelikle bir bağlantısı olabilir mi