mrveaksu zubeyde hanimda maksimum 1 hafta sonrasi icin gun veriyorlar AMAAA bastan savma bakip yolluyo. Max 10 dakika surmuyo. Ben ilk gebeligimde 2 ee girdim zubeydede. Bebegimdeki anomaliyi tespit edip netlestiremediler. O kadar kaliteli yani. Maddi durumun uygunsa ankaranin en iyi radyologlarindan ali ipek hoca var. Cukurambarda aylin totanin ozel muayenehanesine geliyo. 500 tl ama aklina gelmeyecek seylere bile bakiyor.