Zeyyno_ bende gitmek istemiyorum dikişlerimle aşırı baskı yaparak bakıldı ve bakan ebenin tavrıda çok kötüydü travma kaldı resmen. Normal doğum yaptım onda böylr zorlanmadım kanamam normal dikişlerim de düşüyor ağrım sızım yok 40 gün sonra normal ultrason muayenesine gitmeyi düşünüyorum tekrar dikişlerimlr alttan muayeneyi göze alamadım