Eko93 32+4 uz. Hapşırırken karnım kasiliyor. Ve nefret ediyorum hapşırmaktan 😶😅😅 benim gibi olan var mi
SrpYlmz Eko93 benim hapsirmam meşhurdur her defasında 10 kez en az hapsiririm şuan 23+4 üm karnım ve kasıklarım kasılıyor hapsirinca yalnız degilsin 🫢
Lina01 Haftadan beri öksürük hapşırık bazen çok kötü kasık ağrısı oluyor şuan 18 haftadayım bir sıkıntı yok çok şükür doktorlar öksürük için bişeyde vermiyor😔