26 haftada başladı ama daha farklı belirtiler yaşamıştım sıvı akıntı oluyordu ilk başta sadece doktorum bebeğin ağırlığı ile oluştuğunu söyledi ekstra birşey demedi. Krem yazdı hala alamadım. Çok fazla rahatsız edici birşey yok fakat ayaktayken bebek baskı yaptığı için o bölge ağrıyor bende. Kabız olmamaya dikkat ediyorum tabi bazen kanlı oluyor maalesef tedavisi yok krem yazabiliyorum sadece dedi. Bu şekilde Normal dogum yaptırdığı bayanlar olduğunu belirtmişti. Ekstra sıcak su vs denemeyin bence doktorunuza danışmadan.