Kbractn bol bol yürüyün, yürüdükçe ağrılarınız azalacak. Başlangıçta sütünüz az gelecek kimseye kulak asmayın bol bol emzirin. Ben içmemiştim çok pişman oldum. Mutlaka kahve tüketin. Bestlak damla alabilirsiniz ilk etapta. Dut suyu veya komposto tarzı şeyler isteyin yakınlarınızdan. Ben hastanede petibör bisküvi yemiştim.yenidoğan hemşiresi vermişti süt yapar diye. Etkisi varmı bilmiyorum.