Kayramelisa97 İlk bebeğim erkekti defalarca erkek çocuğu rüyamda gördüm hamile kalmadan cinsiyeti öğrenmeden bigün önce bile oğlumu görmüştüm Ama bu ikinci hiç hissetmiyorum rüyada görmedim Önemli olan sağlık olsun kızda benim oğlanda Hayırlı sağlıklı evlat olsun
Bguzeel Kayramelisa97 hahah bende hissedemedim yada hissettiklerim hep ters çıktı olabiliyo yani 🤣 bence her anne illa da hissedecek yada doğru hissedecek diye bişi yok. Ama hissedenlere de valla helal olsun diyorum benm neyim eksik bilmem 🤣🤣🤣