Kızlar merhaba, 27 şubatta 35+3te doğum yaptım bebeğim 2 aylık oldu çok şükür.
Son 1 haftadır gündüzleri 10 dakika uyuyor uyanıyor ve sürekli emmek istiyor. Sürekli emdiği için sütüm de birikmiyor haliyle. 23 gün küvezde yatmıştı, o zamanlar sağıp stok yaptığım sutlerimden veriyorum şimdilik ama onlar da kâr etmiyor.
Geceleri çok güzel uyuyor ama gündüzleri beni çok yıpratıyor. İlk çocuğum ve tecrubesizim. 2 ay aşılarindan sonra durum iyice kötü bi hal aldı ne yapacağımı bilmiyorum. Yaşayan var mı aranızda, nasıl başedebilirim bu durumla?