Merhaba kızlar,
2 hafta önce kürtaj oldum korunma yöntemi olarak doğum kontrol hapı kullanmak istiyorum daha önce kürtaj olup ne kadar süre sonra doğum kontrol hapına başladınız sizce adet gördükten sonra mı başlamalıyım aranızda böyle bir durum yaşayan var mı olduysa fikirleriniz benim için çok değerli teşekkür ediyorum