Kızlar 37+2 yim haftaya pazartesi doğumum var sezaryan.Daha önceleri ağda işe genital bölgemi alıyordum ama hamilelikten sonra jilete döndüm.Şimdi agdaya gidip gitmeme de kararsızım hem korkuyorum kendımı kasıyorum çünkü ağdada.Ama kendim artık mümkün değil görmüyorum önümü,aynayı koyunca da banyoda sığmıyorum yani rahat bacak açamıyorum duşa kabinim küçük.Sizce ne yapayım ya,ağdaya mı gitsem perşembe ya da cuma günü?Ama şöyle de bir sorunum var bacaklarımın yani vajşnayla birleştiği kısımlarda egzama var doktor ağda önermemişti 2 hafta önce.Ama kendim nasıl alıcam,ay bilmiyorum artık almak da istiyorum agrılarım var korkuyorum erken vs olur sa bu halde gidemem doğuma ya