Peeriii ben hep normal doğum istemiştim ama maalesef çatım dar olduğu için sezaryen oldum ben çok korktum iğneyi görünce bile panik olan biriyim normalde
Sonda ve spinal anestezi anı çok korkutuyodu beni ama hiç biri korktuğum gibi olmadı tabi kişiden kişiye değişebilir ben dayanamam o acıya gibi bi düşünceye kapılmıştım ama sondada acıyok ilk taktıklarında bi tuhaf oluyosun ama alışıyorsun anestezi kısmıda bana belki 7,8 kere sokup çıkardılar en son doktoruma ben bu gidişle doğuramicam galiba demiştim sonra bi baktım bacağımda bi sıcaklık sonradan gelen uyuşukluk
Ben bu kadar korkulucak bişey olmadığını bilseydim anın tadını çıkarırdım
En önemli şey doğumdan sonra bol bol yürü zor gelebilir belki ama hemen toparlanmak için çok iyi geliyo
😊