Canım ben şu an 11.haftamdayım şimdiye kadar 4 kere serum aldım prilam da kullandım ama prilam o şiddetli bulantılarda işe yaramamıştı şu an yeniden başladım bir tık daha iyi geliyor akşam yatarken 2 tane alıyorum sabah bir tane öğlen de 1 tane alıyorum günde 4 kereye kadar hakkımız oluyormuş doktoruna da sor istersen bir de benim özeldeki doktorum baya etkili bir ilaç vermişti 3 4 gün kullandım iyi gelmişti ama çok etkili olduğu için devletteki doktor yasakladı bebeğe zararı olabilir diye. Şimdiye kadar 5 kilo verdim ama artık az da olsa yiyebildiğim için alırım diye düşünüyorum sen de kontrolde bir sorarsın ilaç yazılmadıysa eğer yazarlar