Sevgili arkadaslar ikili testım yasıma gore bıraz yuksek cıkmıs sankı 10bınde bır gelmıs benden yası büyük ınsanların benım 2 bınde bır gelmıs canım sıkıldı yardımcı olabılecek arkadaşlar bı yazabılırse cok sevınırım sımdıden teşekkürler Kombıne rısk 4705 Ikılı test 2099 Yas 971 Burun kemıgı 2.10 Hcg89 pap 9.85