Kizlar merhaba, normalde böyle şeylere pek inanmam ama meryem ana otu diye bir şey varmış, normal doğum yapacak olanlar suya koyuyormuş o açtıkça ağrin hafifleyip açılman hizlaniyormuş. Yorumlara baktim deneyenler de memnun çok enteresan geldi, sizlerde deneyen var mi ? :)