30 Nisan Salı sabahı planladığımız şekilde 8.30 da hastanede olduk kan tahlilleri vs derken 10.30 da ameliyathaneye götürüldüm gerçekten inanılmaz duygular heyecan korku endişe bir an önce başlasın bebeğime kavuşayım arzusu hepsi bedeninizi ve ruhunuzu sarıyor tüm bu düşüncelerle yoğrulurken sipinal anestezim belden omzunu aşağı düşür kendini kasma yönlendirmeleriyle yapıldı acımadı desem yalan ama dayanılmayacak gibi değil kısa sürüyor damar yolu açılması kadar ; sonrasında ayaklarımın yavaşça uyuşmaya başladığını hissettim sonda takıldı tam uyuşmadığı için muhtemel hafif bir rahatsızlık hissi oldu ardından doktorum geldi ve başlıyoruz dedi akabinde 10 dk içinde yavrumun sesini duydum yanıma getirdiler temas sağladık ❤️ ameliyat esnasında acı hissi yok evet ama bebeğin çıkış anından tutunda diğer işlemlere kadar hissettim . Ardından 11.30 gibi odama alındım 🌸 sancı verildi serumla rahmin kendini toparlaması için ilk ayağa kalkış tuvalete gidiş can acıtmadi desem yalan ama nihayetinde insan şunu söylüyor sağlıkla kavuşmak her şeye değer 💙 şimdi 5. Günüm ilk 3 günden sonrası daha kolay … Doğumu heyecanla bekleyen korkuyla bekleyen tüm hamişler bu süreçlerin hepsi normal kimine göre kolay kimine göre sancılı ama sonu çok güzel bunun hatrına dayanılıyor işte ✨