yeschef-13 Ayse-2023 senceeee cam tabikide plastik kullanımı mümkünse sıfırlanmalı eve saklama kabı bile plastik almıyoruz
Azra_Mom Ayse-2023 yenidoğan için cam tabiki tutabilecek kadar büyüyünce 6 aylıkken filan iyi marka bir plastik olur
Ayse-2023 yeschef-13 philips avent markanın plastiğini kullananlar var baya cam çabuk kırıldığı için ama dediğiniz gibi cam daha sağlıklı tabikide
Ayse-2023 myavocado cam çabuk kırıldığı için plastik mi acaba diyorum ama tabi cam sağlık açısından en iyisi
yeschef-13 Ayse-2023 biberonların camı kırılmaz camdan illa kırılmışsa uygun kullanılmadığı içindir hiç takılmayın öyle senaryolara
Gizem9688 Ben pp lansinoh aldim. Hem agirligindan dolayi hem de kirilma riskinden dolayi cam tercih etmedim. Ama markasına güvendigim bir biberon aldim. Bilinmedik markalardan pp biberon almayin
Karahaninannesi Cam cabuk kırılmıyor dıkkatli kullanıldıgında hem sağlıklı hem daha dayanıklı plastık ürünler yıkandıkça renk sararması yaşıyor .
Karahaninannesi Ayse-2023 evet ben avent cam almıstım ılk oğlumda şimdi lanainoh aldım cam yıne ama plastık alan arkadaslarımın renk degıstırdıgını sarardıgını gördüm