Yesimustafa amonyaksız boya bulamazsın kuzum bulsan bile içeriğinde amnonyak olmadığı için saçında renk tutmaz bazı eczanelerde veya aktarlarda bitkisel boya adı altında boyalar satılıyor az yüzde ile amonyak var yine içeriğinde onun dışında kimyasal maalesef bide oryalden özellikle açıcıdan ayrı bir uzak dur derim. Ben boyattım kötü örnek olmayayım bilindik güvenilir kuaförlerin kullandığı bir marka idi kuaför arkadasım o yüzden güvenip boyattım çok şükür bi sıkıntıda yaşamadım.