Merhaba herkese, 35. Haftaya kadar hiçbi şeyde sorun yokken randevuya gittiğimde bebeğimin suyunun azaldığını gördük, nstte sorun çıkmadı ama doktorum perinatologa yönlendirdi, olması gerekenden az olduğu için yakın takip yapılması gerektiğini erken doğum olabileceğini söylediler, normal doğum çok istiyordum ama muhtemelen sezeryan mecburi doğum olacak bu durumda sağlıklı gelmesi daha önemli tabiki.. bu tarzda durum yaşayan oldu mu hiç tecrübeleriniz varsa paylaşabilir misiniz ??