Ben şimdilik şifonyer aldım 6 çekmeceli asmalık kıyafeti yok.. katladım yerleştirdim gayet de güzel sığdık.. dolap da her şey o kadar masraflı oldu ki artık bi zaman sonra onu da alırım dedim.. çevremdeki anneler de şifonyer tercih et dediler. Dolap içinde 3 kapaklı yerine daha fazla gözü olsun alırsan diyen çok oldu. Zamanla artıyomuş eşyaları