Ayy benimde hamilelik dönemimde başladı 17 18 haftalıkken herkez çok erken demişti hamilelikle ilgisi yoktur falan dediler yaklaşık 1 sene oldu hala geçmedi düşük falan yaptım tabi o süreçte. Sürekli doktora gidiyorum mr çekiliyorum sanırım fıtık falan var inş geçer çok geçmiş olsun